Polityka wysyłki
Zasady te dotyczą zamówień z Polska. Jeśli posiadasz te pozycje, masz do dyspozycji niektóre z poniższych opcji i instrukcji. Składając zamówienie w tym sklepie, akceptujesz zasady zawarte w niniejszym dokumencie.
A. KOSZTY WYSYŁKI
Wysyłka standardowa: bezpłatna wysyłka dla wszystkich zamówień na terenie Polska
B. CZAS DOSTAWY, PRZETWARZANIA I TERMIN SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
Czas realizacji zamówień wynosi 1–2 dni robocze (od poniedziałku do piątku).
Wysyłki zazwyczaj trwają 2–5 dni (od poniedziałku do piątku) . Całkowity czas dostawy wynosi 3–7 dni.
Strefa czasowa: Czas składania zamówień: 5:00 PM (GMT+01:00) Czas środkowoeuropejski standardowy (Paryż).
C. WARUNKI DOSTAWY
Towar dostarczamy za pośrednictwem firmy Port Express.
D. ZMIANA ADRESU
Adres dostawy nie może zostać zmieniony podczas transportu. Skontaktuj się z naszym bestsellerem pod adresem zamowienia@meble-ogrodowe-szewc.pl.
E. ŚLEDZENIE
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz numer śledzenia, dzięki któremu możesz śledzić jego przesyłkę aż do momentu doręczenia.
F. ANULOWANIA
Jeśli musisz zmienić zamówienie przed jego otrzymaniem, możemy zaakceptować anulowanie w dowolnym momencie przed wysyłką. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, zapoznaj się z naszą polityką zwrotów.
G. PACZKI USZKODZONE PODCZAS TRANSPORTU
Jeśli odkryjesz, że paczka została uszkodzona podczas transportu, odmów jej przyjęcia i skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Jeśli paczka została dostarczona bez Twojej zgody, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby omówić dalsze kroki.
H. INFORMACJE KONTAKTOWE
Możemy przesłać Ci informacje i e-mail na adres zamowienia@meble-ogrodowe-szewc.pl